17 Ocak 2014 Cuma

Yves Saint Laurent Siparişim ve Deluxe Trio Hediyeler

Yılbaşı öncesi indirimde sipariş vermiş olduğum ürün daha bugün elime ulaştı. Aslında bir süredir umudumu kaybetmiş gibiydim çünkü bir önceki siparişim elime 10 günde ulaşmıştı. Belki noel arefesi yoğunluğundan belki de İstanbul'da olmayışımdan uzadı bu süre. Ama sabah annem "sana paket geldi yukarıda,baban açtı baktı içinden krem gibi bir şeyler çıktı" deyince hemen yatağımdan fırlayıp ne gelmiş diye bakmaya koştum. :) Hele bir de, o güne özel kampanya dolayısıyla 3'lü deluxe boy tester kodunu giremediğim daha sonradan kendilerine attığım mailde bana size ayrı olarak paketledik gönderdik dedikleri kargonun da geldiğini görünce ayrı bir sevindim . ^^ . 
Ama sevincimin asıl sebebi tabi de uzun zamandır isteyip de alamadığım,Türkiye'de indirimleri beklemekten yorulup sonunda İngiltere'den sipariş ettiğim YSL Youth Liberator Serum Foundation !



Üstelik yanında gelen hediyeler de mükemmel ! 
Öncelikle onlardan başlıyorum ve Youth Liberator'e sonra geçeceğim. Baştan söylemem gerekirse bu yazı detaylı bir inceleme yazısı olmayacak ve sadece size biraz fikir vermek adına bilgilendirmeler içerecek.

Hediyelerin üçü de çok güzel. 
Benefit They're Real maskara : Eğer önceki yazılarımdan Benefit yılbaşı seti yazısını okuduysanız muhtemelen benim bu maskara hakkındaki görüşlerimi biliyorsunuzdur. Gerçekten çok güzel bir hediye ve de yedeklenecek olması benim için harika oldu !



Eve Lom TLC Cream : Açıkçası bu markayı daha önceden Türkiye'de olmadığı için deneme değil görme şansım bile olmamıştı. Fakat övgüyle bahsedilen bu markanın,yine övgüyle söz edilen bu kremi ise kısmen Anti-aging sayılmakla beraber aslında hassas ciltler için bir nemlendirici. SPF içermemelidir biraz kötü bence ama tabi bu durumda makyajın altına fotoğraf çekileceğimiz günlerde rahatlıkla kullanabiliyoruz. Her ne kadar her cilt tipine uygun dense de içerdiği özlü yağlar sebebiyle bence yağlı ciltlerin çok da sevmeyeceği bir krem. Ancak kış aylarında,soğuktan nemsiz kalan cildimde şu günlerde uygulayabilirim deyip kutusunda belirtilene göre önce elimle ısıtıp daha sonra tampon hareketlerle yüzüme yedirdim. Sonuç bence güzeldi tabi birkaç saat sonra T bölgemdeki parlamayı saymazsak :) Bence en çok kuru ciltlerin seveceği bir ürün... Ayrıca yoğun bir gül kokusu var sevmeyenler varsa öncelikle ona dikkat etsinler derim... Kremin 50 ml boyu yurtdışında yaklaşık 75-80 dolar civarı satılıyor ki bu da günümüz uçuk dolar kuruyla 175 TL civarına tekabül ediyor. Yani bu 15 ml deneme boyu bile aslında 50 TL'ye falan geliyor. Ben o kadar para verip almam o kadar çok neme ihtiyacı olan bir cildim ve Anti-aging kaygım yok ama bu kaygıları yaşayanlar düşünebilir çünkü bu kreme La Mer'in biraz daha uygun fiyatlı versiyonu diyenler var. 



BareMinerals Big&Bright Eyeliner : Hediyelerden tam boy olanı ve benim çok hoşuma giden bir göz kalemi ! Gözlerin beyaz kısımlarını daha beyaz ve daha büyük gösteriyor iddiasında olduğu için adını da Big&Bright koymuşlar . Bu iddialarında ne kadar haklılar orasını pek bilemeyeceğim çünkü kendi kendime böyle bir gözlem yapamayacağım kanaatindeyim. Ama onun dışında kalem gerçekten çok güzel kolayca sürülüyor,kalıcılığı yüksek,gözlerde irritasyon yaratmıyor ve çok kullanışlı. Çünkü arka kapağını kaldırdığımızda önce dağıtma süngeri,onun arkasında ise özel kalemtraşı yer alıyor. Yani bu pratikliği ile seyahate çok uygun. 



Rengi ise espresso. Aynı ismi gibi koyu kahve ve içerisinde çok tatlı bir kızıllık var. Gerçekten canlı bir renk ve sizi ölü gibi göstermeyecek bir tonu var. Bu kalemin de fiyatı sanırım 13-15 dolar civarı. 

Yazımızın asıl sebebine yani YvesSaintLaurent Youth Liberator Serum Foundation ' a gelelim.



Öncelikle söylemeliyim ki aylardır radarında olan bu fondöteni onlarca blogtan,vlogtan takip ettim ve daha "memnun kalmadım" diyenini bırakın, "eh idare eder" diyenini bile duymadım. Her kim kullandıysa övgüyle bahsetmiş ve herkese,özellikle de karma cilt yapısına sahip olan kadınlara tavsiye etmiş. Ben de tabi bunu duyunca çok memnun oldum çünkü kuru ciltlerin favorisi Touché Eclat'yı kullanamayacağım için epey üzülüyordum. Bu tam bir kurtarıcı oldu YSL'den benim için !

Öncelikle şişesi çok hoş ! gorkemkarman.blogspot.com'da Görkem'in de bahsettiği gibi bir iksir şişesini andırıyor. Baya ağır bir cam şişe olduğu için ihtiyatlı davranmak en doğrusu. Tabi seyahatte götürülecekse de dikkatli taşınması gerek,çünkü ağırlığı sebebiyle de biraz uygunsuz seyahate....

B30 Beige rengini istemiştim ve bu renk buğday tenime tam oldu ama biraz daha yanarsam da kullanabilirim diye düşünüyorum. Renk sarı alt tonlu fakat ürün Anti-aging serumu içerdiği için vaatlerinin arasında yaşlandıkları sararan ve cansız duran cildi canlı göstermek de olduğundan yüzümde gerçekten çok güzel durdu.


İçerisinde SPF 20 / PA ++ bulunması da ayrıca çok güzel. Ben genelde kremlerimi güneş korumasız tercih ettiğim için bu da bana çok büyük bir artı oldu.
Dediğim gibi bu tam olarak bir inceleme yazısı olmayacak o yüzden bunu biraz demo versiyon gibi görebiliriz :) Asıl yazımı bu fondöteni hakkını vererek kullandıktan sonra yazacağım çünkü bir kullanım ile ciltteki tepkileri ölçmek,kısa zamanda tavsiyelerde bulunmak doğru olmaz. Ama şimdilik memnun kaldım diyebilirim tabi biraz da uzun zamandır bunun hayalini kuruyordum ondan :) Yılbaşı öncesi indirimde olduğunu ve ülkemizden çok çok daha uygun bir fiyata geldiğini görünce dayanamamış ve feelunique.com 'dan sipariş vermiştim. 

Neden feel unique ? Çünkü daha önceki siparişimden gerçekten memnun kaldım ve güvenilir bir site. 15 £ üzeri tüm ülkelere kargo ücretsiz oluyor. Bir önceki gönderim de bana sorunsuz ulaştı,bu biraz gecikti fakat onu da yılbaşı telaşına veriyorum kargo ağının yoğunluğundan... Aldığınız ürün hemen ertesi gün kargoya veriliyor fakat takip etmek için herhangi bir kod alamıyorsunuz ücretsiz kargolarda. Eğer takip kodu isterseniz ayrı bir ücret ödemek durumunda kalıyorsunuz kargoya. Fakat bence alışverişlerinizin tamamı 100 TL altı olursa sıkıntı olmaz. PTT'yi arayıp sorduğumda normal yurtdışgönderilerinde aslında 3-4 lira bir gümrük oluyormuş özel kişiler gönderdiğinde. Şimdi gönderen tüzel kişi olduğu için gümrük konusunda ne olduğu hakkında bir fikrim yok açıkçası... Ama dediğim gibi zaten kargo ücretsiz ,100TL altı olarak bölünürse siparişler sorun olmayacağı kanaatindeyim. Bu gönderi ise bana 2 parça halinde geldi çünkü o günkü alışverişimde teknik bir sıkıntı oldu fakat attığım e-postaya hemen geri döndüler ve hediye verecek olduklarını ayrı olarak kargoladıklarını söylediler,bunun için onlara minnettarım. Bu sipariş ise bana 28,90 £'a yani TL olarak 100 TL civarına geldi. Ki bu da Sephora'daki fiyatının 70 TL altında... Üstelik Sephora hiçbir zaman tam boy hediye ürünler vermiyor (minik duş kapsülleri dışında) bu da benim için bir artı oldu.

Sizin de daha önceden bu ürünü duymuşluğunuz var mı ? Bu ürünü kullanıp,memnun kalanlarınız da varsa ayrıca bizi bilgilendirin.... Önerileriniz ya da sorularınız,merak ettikleriniz için yorum bırakın :) 

Ayrıca blogumu e-mail,Bloglovin'den takip edebilirsiniz. 

Görüşmek üzere,iyi haftasonları ! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder