27 Ocak 2014 Pazartesi

Sephora Indirimden 2 Parça ! Too Faced ve Essie

Bu başlığın içerdiği ünlemin altındaki sebep şu : İsyaaaaaaan ! Ben niye şehir dışındaydım indirimin ilk günü niye İstanbul'da değildim,niye koca indirimden hiçbir şey kalmamış , niye sadece bu 2 parçayı alabildim isyanı ! :) Şaka bir yana , herkes standları resmen silip süpürmüş. Ürünlerin çoğu zaten açılmış bakılmış,farların hepsine mat olanlarına bile diğer paketlerdekinden ışıl ışıl simler bulaştırılmış :) Anlayacağınız Black Friday çılgınlığındaki gibi bir kaos oluşmuş... 
Ama bu kaostan çıkarttığım çok güzel 2 parça var ki gerçekten hem uygun fiyatlı hem de kaliteliler : Too Faced lipgloss ve Essie oje ...



Too Faced markası bildiğiniz gibi 2014 senesiyle birlikte Sephora'lara standını getirdi. Çok güzel ürünleri olan bu marka kalite standardı olarak yine yurtdışından tanıdığımız Urban Decay gibi... (Keşke onu da getirselermiş hazır elleri değmişken ama umarım en kısa zamanda gelir...) Kesinlikle hayvanlar üzerinde test yapmayan cruelty-free bir marka olması da büyük bir artı.Ambalaj,esprili kofreler ve setler ise Benefit markasını andırıyor.




 Bu markanın top 3 ürünü bence göz Farı bazı,kalpli allığı ve Lip injection dudak dolgunlaştırıcısı... 



Bugün Glamour Gloss adlı Flirt rengindeki lipglossu inceleyeceğim yani asıl Lip injection ürünü değil ama içerisinde ondan olduğunu iddia ediyor ve haklı da iddiasında çünkü Lip injectionda hissedilen yanma karıncalanma hissi bu üründe de mevcut . Yani ürünü sürdükten sonra gerçekten çizgilerde gevşeme,dolgunluk,nemlendirme oluyor tabi o garip his sizi rahatsız etmez ve dayanabilirseniz,ben dayandım ve sonuç gerçekten güzel :) 

Zaten ambalajda da göründüğü üzere 3 tane vaadte bulunuyor. 

Öpülebilir kal ; nane kokusuyla ferah bir nefes vaad ediyor.
Dolgun kal ; dudakları dolgunlaştırdığını söylüyor
Nemli kal ; içerisindeki E vitamini ve pirinç lipidleri dudakları yumuşak ve pürüzsüz yapıyor




Görünümü ise dudakta normal gloss gibi hatta bence yapı olarak Burberry glosslara baya benziyor öyle yapış yapış değil. Rengi ise çok güzel kahve-pembe bir renk.Gloss olduğu için zaten çok bir renk vermiyor,ancak rujun üzerine uygulayacağınız zaman önemli oluyor renkler... Lipgloss kullanmayı çok sevmeyen bir insan olarak bunu sevdim diyebilirim... Ama garip naneli tadı ve yakıcı hissiyle bazılarının da eleyeceğine eminim,o yüzden denemeden almasanız daha iyi... Fiyatı ise şuan Sephora'larda indirimde olduğundan 20 TL 'ye geliyor...




Diğer ürün ise Essie ojelerden çok güzel kendinden ışıltıları olan ,sedefli kırmızı/açık vişne çürüğü arası After Sex rengi... Güneş ışığında çok canlı yansımaları var rengin... Fakat birkaç gündür güneş ışığı olmadığı için yine mecburen yapay ışıkta göstermek zorunda kaldım. Gerçekten her şeye yakışacak süslü bir renk bence... Bu renk yeni seride yer almıyor sanırım zaten normalde 30 TL olan Essie ojeler eski seri diye şuan 10 TL ! E ben de beğendiğim bir renk olunca kaçırmadım tabi bulmak çok zor... Eski seri olduğu için de fırçası da yenilerinki gibi yassı değil normal tipte... Açıkçası biraz üzüldüm fakat indirim aradaki her şeyi kapattı diyebilirim :) Sürümü yine de zor değil tabi 2 kat uygulayıp üzerine top coat geçerseniz çok güzel oluyor... Kalıcılığı da gayet iyi,Wicked rengi 2. Günün sonunda kenardan kopup gitmişti ama bunda böyle bir problem olmadı,sanırım mat olmadığı için...


Görünüm ise soldan iki resim günışığında (pek güneş yoktu ama) diğeri de hafif gölgede çekildi. Işıkta daha canlı bir renge dönüşürken,gölgede daha vişne çürüğü gibi görünüyor ama bildiğimiz yılbaşı rengi gibi ışıl ışıl çok güzel... Bu arada rengi anlamanız için de çok güzel bir referans olan kırmızı kazağımın kolu görünüyor , oradan karşılaştırırsanız rengi anlamanız daha doğru olur... Benim çok hoşuma gitti...


Koyu/bronz tenliyseniz Sephora'larda hala Too Faced'ten bronz baz ve fondöteni %50 indirimle alabilirsiniz,ben ten rengime uymadığı için alamadım ama çok almak isterdim tabi denemek için... Dediğim gibi baya geç kalınmış bir alışveriş olduğu için pek bir şey bulamadım artık bir dahakine diyelim :) Kendinize iyi bakın,görüşmek üzere ;)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder