14 Ocak 2014 Salı

Maybelline New York 2+1 Ürün Incelemesi

Bu hafta aslında hergün yazı yayınlamayı planlıyordum fakat birkaç aksilik sebebiyle bugüne bir yığılma oluşacak ve sizlere bir sürü bir sürü ürün tanıtmaya çalışacağım,tabi elimden geldiği kadarıyla :) 

Öncelikle bu yazıda Watsons'tan aldığım jel Eyeliner ve lipmarker olacaktı fakat 30 TL üzeri alışverişte kazı kazan kartı veriyorlarmış ve bunlardan size yine Maybelline'den ürünler çıkıyor. Mutlaka bir şey kazanacağınız bu kartlardan bana siyah göz kalemi çıktı ve bunu da yazıya eklemek istedim .



Ilk olarak jel eyelinerdan başlamak istiyorum çünkü bu ürün uzun zamandır listemde bekliyordu ve indirimdeydi. Ben kahverengisini aldım hala MAC'in siyah fluidline'ını bitiremediğim ve hiç bitiremeyecek gibi olduğum için... Ambalajı çok güzel minik bir cam kavanoz,üstelik içinden bence fiyata göre gayet güzel ve kullanışlı uygulama fırçası çıkıyor. Ben genelde açılı fırçayla uygularım diye düşünsem de bu fırça da çok hoşuma gitti... Sapı biraz daha kalın olsaymış daha kullanışlı olacakmış fakat o da taşınabilirlikte sıkıntı yaratabilirdi tabi ...




Kahverengi , Brown diye geçse de renk içerisinde küçük pırıltılar var ve bronz yansımalar yapıyor,benim çok hoşuma gitti. Ama siz ben mat istiyordum diyorsanız siyahı uygun fakat bence buna da çok dikkatli bakmadıkça mat diyebiliriz. Alttaki swatchta da biraz belli oluyor zaten.... Üstteki flaşlı,alttaki beyaz ışıkta çekilmiş resimler ....




Kalıcılığı orta bence Waterproof deniyor ama gün içinde biraz etkisi kaybolabilir ama onun dışında kesinlikle akma yapmıyor.  
Ve fiyatı.... Normalde 25 ya da 30 TL olan bu ürünü şimdi 20 TL 'ye alabilirsiniz . Bence MAC Fluidline için bütçesi olmayan ya da ulaşamayanlar bu ürünü alabilirler. Tabi aşağıda karşılaştırmalı resimde bunun biraz daha küçük olduğunu göreceksiniz. Ama MAC'ten daha kremsi kıvamda ve sürümü daha kolay.



Ikinci ürün ise Color Sensational Lipmarker'ın 640 no'lu rengi In the Buff. Şimdi bu lipmarker da neyin nesi dersek bir çeşit dudak kalemi-liptint arası bir şey , bildiğimiz keçeli kalem yani marker gibi. Alıp kağıdı da boyayabilirsiniz bununla :) 



Dudaklarda niye kullanmak istiyoruz ? 
Çünkü aynı Benefit'in Bene-tint i gibi dudaklara kalıcı bir renk sağlıyor. Yani yemeği yedim ruju tazeleyim derdiniz %80 kayboluyor. Niye %80 çünkü tek başına sürüldüğünde dudakların kendi dokusunu gizlemedi ve üzerinde katman oluşturmadığı için pürüzsüz bir görünüm sergilemiyor.
Ve uyarı ! İçerisinde ALKOL var. Yani dudakları kurutucu bir etkisi olabilir. O yüzden ben bunu dudak kalemi gibi tüm dudağa uygulayıp sonra da normal rujunuz ya da lipbalmınız neyse onu uygulamanızı tavsiye ediyorum.





Ilk swatch normal sürüldüğü zaman,diğeri ise üzerini yüz kere elimle silmiş hali.... Buradan da anlaşılacağı üzere gayet kalıcı,fakat çok öyle aman aman renk vermiyor.

Bence pratikliği,uygulama rahatlığı ve uygun 10 TL'lik fiyatıyla tercih edilebilir bir ürün. Ayrıca çok güzel orman meyvesi kokan şekerli bir kokusu olduğunu da söylemeden edemeyeceğim :)


Son ürün ise kazı kazandan çıkan Expression Kajal 33 Black göz kalemi. Ilk olarak şunu söyleyeyim,hediye olarak gelmese kesinlikle gidip almazdım. Çok daha uygun fiyata çok daha pigmentli ve kalıcı ve çok daha siyah kalemler var. 



Yapısı orta sertlikte ve sürümü kolay. Gözlerimi rahatsız etmedi ama içlerine sürülen kalem de akıp gitti :) Çok uzun bir işiniz yoksa 1-2 saate dönerim zaten günlerinde yapılacak makyajlarda kullanılabilir. Eğer uzun süre kalıcı olsun isteniyorsa mutlaka üzerinden jel Eyeliner ile geçin derim ben.



Bu swatchta da soldan ilk sırada tek kat sürülmüş maybelline,ikincisi iki kat sürülmüşü... Sonrakiler ise yine sırayla Flormar'ın Smoky Eyes kalemi ve Sephora'nın 12 saat kalıcı waterproof göz kalemi. 
Siyahlıkları arasındaki fark net. Sephora zaten hem kalıcılıkta hem de siyahlıkta kazanıyor .
Fakat Flormar da gözlerimde hiç hissedilmeyen ve asla irrite etmeyen yapısıyla üstelik cazip fiyatıyla kendisini yabana attırmıyor.


Maybelline ürünlerinden alacaklarınız varsa bu kazı kazan kampanyası 5 Şubat'a kadar Watsons'larda devam ediyor ve boş yok. En kötü bir oje kazanırsınız :) Bu markanın ürünlerini kullanan ve memnun kalanlar da bu postun altına yorum atarak bizleri bilgilendirebilirler... Şimdilik bu kadar ;)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder