7 Ocak 2014 Salı

Balmi Lip Balm

Aralıklı olarak ziyaret ettiğim Watsons Mağazası'ndan bugün uzun zamandır gözüme kestirip aman sonra alırım dediğim EOS Lip Balm'ın ülkemize gelen benzeri Balmi Lip Balm'dan edindim. 




Aslında pembe renkli olanı istiyordum fakat ellerinde kalmadığı için sonuncusu olan beyazı yani hindistan cevizi kokulu olanı aldım. Ilk başta beni kokusu bayar mı acaba diye düşünsem de çok tatlı ve yerinde bir kokusu var , bu yüzden bir rahatsızlık duymadım ki benim için koku baya hassas bir konudur. Kokusuz denilen Bioderma H2O Sensibio'nun bile bence hoş olmayan çürük salatalık-paslanmış metal arası bir kokusu var. Neyse ki dudaklarımda gün boyu kullanmak için beni rahatsız etmeyen gayet hoş bir hindistancevizi kokusu var.

Ambalajı EOS'ların aksine yuvarlak değil,küp şeklinde.  Fakat onlarla aynı uygulama şekline sahip (gerçi sürüm kısmı biraz daha konik biçimde ) ve üst kısmı tükenince içinde kalan kısmı parmaklarınızla almanız gerektiği gerçeği biraz can sıkıcı olsa da , çok şirin görünen bu beyaz küp yanınızda taşıyıp hatta anahtarlığınıza,telefonunuzun köşesine asılabilecek bir ipe de sahip... 
Fiyatı ise 9,90 TL ki bu ülkemize gelmeyen ve başka kanallar yoluyla sahip olmaya çalıştığımız EOS'ların 3te 1 fiyatına geliyor. 




Nemlendirmesi Burt's Bees kadar yoğun değil ama güzel nem ve parlaklık veriyor... Yine de fiyatı daha uygun ve ambalajı çok şeker , alıp denemek isteyenler Watsons mağazalarından bu ürüne ulaşabilirler....




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder