21 Ocak 2014 Salı

M∙A∙C In Extreme Dimension Lash Mascara

Bloğumun ilk yazısında sizlere tanıttığım Stroke Of Midnight göz kofresinde,daha sonra anlatacağım dediğim bir ürün vardı : In extreme dimension lash mascara extra black



Bu rimelin yazısı niye bu kadar geç geldi derseniz de ilk önce şunu itiraf etmeliyim ki performansından ilk başlarda gerçekten emin olamadım,anlayamadım... Bir gün iyi,bir gün kötü oluyordu... Baya istikrarsız bir rimel gibi geldi gözüme fakat sonradan sorunu anladım ; bu rimel gerçekten bi garip.




Açıldığında ilk bakışta çok kısa plastik taraklı,oldukça sık yapıda bir fırça görüyoruz. Ama daha dikkatli bakıldığında aslında fırçanın tarak kısımlarının 3 bant halinde bölündüğünü göreceksiniz. Bu da rimeli uygularken dikkat etmeniz gereken nokta. Çünkü taraksız kısma denk getirip de kirpiğinize sürerseniz o zaman o arada kalan partiküller çokça kirpiğinize orantısız olarak bulaşabilir. Niye fırçayı tam tur dişlerinin döndüğü normal fırçalar gibi dizayn etmemişler bilemiyorum ama sanırım kendinize uygulamaktan çok başkasına uygularken rahat edebileceğiniz bir yapıda olmuş. Nitekim fırçanın tek faydasını alt kirpiklere uygularken gördüm çünkü göze doğru yaklaşan kısımda diş olmuyor böylelikle...

Ayrıca bu rimeli uygulamadan önce mutlaka kirpiklerinizi kıvırın derim ben... Kıvırmadığınız zaman daha zor uygulama ve birbirine yapışmış kirpikler çıkıyor... 

Dedim ya başkasına uygulamakta güzel bir rimel,çünkü bir başka sorunu da çok çabuk kuruması
Kendinize tek kat sürerseniz gerçekten tek tek uzatılmış az hacimli ama belirgin kirpikler çıkıyor ortaya,fakat ikinci katı da süreyim biraz daha hacim kazansın derseniz işte o zaman bir felaket oluyor. 
Ayrılan o kirpikler, fırçayı tekrar sokup çıkarmadığım halde ürün fazlalığından birbirine yapışıyor,topaklanıyor... O tek tek ayrılmış uzamış görünüm gidiveriyor.

Bir MAC ürününden bu kadar dert yanacağım aklıma gelmezdi ama kofrede olmasaydı ayrıca gidip alacağım bir ürün değildi gerçekten... Bazı günler barışık ,bazı günler kızgın olduğum bu rimeli son 1 haftadır kullanıyorum. Ve inanır mısınız hergün başka bir sonuç vermeyi bırakın bazen bir gözümdeki diğerini tutmuyor :) Belki de benim beceriksizliğimdir,aranızda sevenleriniz vardır mutlaka ama bizim pek yıldızımız barışmadı... 

1 yorum:

  1. Merhaba, öncelikle yazınız çok bilgilendirici olmuş. Ellerinize sağlık,
    benimde kullanmış olduğum Mac in extreme dimension lash maskara hakkındaki yazımı inceleyebilir ve yorumlarınızı bırakabilirseniz çok sevinirim. Sevgiler..

    Mac in Extreme Dimension Lash Maskara

    YanıtlaSil