20 Ocak 2014 Pazartesi

Flormar Style matic S04 - Göz Kalemi

Hepimiz şu sıralar bloglarda sıkça söz edilen ama maalesef ülkemizde bulunmayan Rimmel London markasının Scandaleyes serisinin ten rengi göz kalemini çokça istemekteyiz :) Ama dediğim gibi seri aslında Türkiye'de var fakat nedense o rengi ısrarla hala raflarda yok... Ben de bu kaleme alternatif ararken aralarından en beğendiğim olan Flormar'ın asansörlü göz kalemini size tanıtmak istedim...



Asansörlü kalemler benim için her zaman ekstra bir artı almıştır çünkü hem kullanım hem de pratiklik açısından normal kalemlerden bence bir adım öndeler. Tabi kullanırken çok ucunu yükseltip de uygulamamakta fayda var çünkü kırılma riski de oluşturabiliyor :) Ama onun dışında normal kalemlerde sürerken aniden tükenince o ahşabın gözünüze batma ihtimali de ortadan kalıyor...



Flormar'ın daha önceden de sahip olduğum Smoky-eye serisinden kaleme güvendiğim için aldım ve bu kalem de gözlerimde herhangi bir irritasyona (yanma,kaşıntı vb) sebep olmadı.
Kalıcılık açısından koyu renk kalemler her zaman üstün olduklarından çok da bir beklentim yoktu ama kalıcılığı yine de iyi değil tabi orta-alt seviye diyebiliriz. 



Onun dışında sürüldüğünde homojen ve güzel bir renk görünümü veriyor bence. Zaten swatchta da görüldüğü gibi o itici tebeşir beyazı rengindeki kalemlerden değil. Ten rengi de denemez ama açık pembe hoş bir rengi var. 

Bu kalemi nereye uyguluyor,neden kullanıyorum ?

Gözlerimin sadece iç kısmına uyguluyor ardından koyu renk göz kalemiyle (tercihin natürel bir görüntü için tatlı kahve) kirpik diplerime kontur geçiyorum. Isteyenler Eyeliner da uygulayabilirler tabi...

Böyle yaptığınızda çok daha büyük görünen gözler , iç açıcı yorgunluktan uzak canlı bakışlar ve fresh bir görüntü elde edersiniz.

Eğer siz de güzel bir ten rengi kalem arayışındaysanız bu size güzel bir alternatif olabilir. 10,90 TL fiyatıyla Flormar standlarından,Watsons,Gratis vb birçok yerden daha satın alabilirsiniz. 

Sizin de bu renk üzerine alternatif güzel önerileriniz varsa yorum bırakmayı unutmayın,görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder