7 Ocak 2014 Salı

Rimmel Lipstick by Kate

Kate Moss'un seçimleriyle oluşturulmuş bir ruj serisi olduğu söylense de aslında birkaç rengi dışında Kate'i o renklerde ruj sürerken hiç görmedim desem yeridir :) Fakat birçok kişiden methini duydum,dayanamadım bir deneyeyim dedim ...
 Ve gerçekten Kate'in en çok kullandığı tonlarda 03 numaralı kahve alt tonlu hafif pembeli,dudak rengine yakın rujunu aldım.


Swatchta ise bu sefer elimin iç kısmını kullandım çünkü dudağın dokusuna daha uygun olduğunu düşündüm. Biri gün ışığı aydınlatması ile diğeri ise florasan aydınlatmadaki renkleri. 





Saten bitişli olduğu söylense de ben MAC'in saten bitişli rujlarına göre biraz daha parlak ve saydam buldum.
Çok yoğun renk vermesini istiyorsanız bir kat sürüp,peçeteyle hafifçe alıp tekrardan ikinci katı geçmenizi ya da aynı tonlarda bir dudak kalemi kullanmanızı tavsiye ederim. Kalıcılığı ise MAC'in Lustre serisi gibi orta seviyede...  



Uygun fiyatı ve Kate 💗 imzalı siyah güzel ambalajıyla bence alınabilir bir ruj. Günlük kullanım için gayet uygun ve güzel renk tonlarına sahip. Almak isteyenler 14,99 TL ye Watsons mağazalarından bu ruhu edinebilirler....

2 yorum:

  1. Bu tarz dudak renginde bir ruj arayışım vardı,sanırım buldum an itibariyle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bence de rengi çok hoş,ayrıca şu sıralar maccosmetics.com.tr 'de ücretsiz kargo fırsatı var ve onların daha çok renk ve bitiş seçeneği var fiyatları ise 50 TL , onları da düşünebilirsin....

      Sil