12 Ocak 2014 Pazar

İndirimdekiler,Alışveriş !

Öncelikle herkesin Mevlüt Kandilini kutluyor ve başlıyorum bugünkü yazıma....Indirimler bitmeden,haftasonu geçmeden hemen paylaşmak istedim. Baya bir dolaştıktan sonra alınmaya değer ,her zaman kullanabileceğim çok yararlı şeyler aldığımı düşünüyorum,gelin bakalım....


Giovanni'den elektiklenmeyi önleyici saç serumu ve de aynı seriden saç maskesi. Ikisini de birçok kez Pınar'dan (bloguna bakmak isterseniz bolca bahsediyor bu üründen orada sparkle-icious.blogspot.com ) duydum özellikle saç maskesi favorilerindenmiş ben de indirimde görünce bir şans vermek istedim ve ilk kullanımda bile çok memnun kaldım diyebilirim. Saçlarım gerçekten yumuşak ve sakin oldu. Tabi bunda Anti-Frizz sürümünün katkısı büyük. Serum 16,25 ,saç maskesi de 15,90'a düşüyor 5 TL indirimle. Iki ürün de %100 organik içerikli , kuru ve yıpranmış saçlara özel avokado ve zeytinyağlı bakım içeriyorlar. Şu sıralar makyajda aslında çok takıntı yapmasam da Şampuan ve banyo ürünlerinde parabensiz olanları alıyorum.

Yves Rocher ise paraben konusunda tamamen ikilemde kalmış ve bence kişiliğini biraz kaybetmiş bir marka. Aynı mağaza içerisinde bunda paraben yok etiketli ürünlerin yanısıra, bütün serisinde parabenin tüm türevlerini içeren bakım ürünleri bulmak da mümkün. Siz eğer marka olarak ben doğal ürünleri kullanıyorum diye propaganda yapıyorsanız o zaman ya doğal olun ya da reklamlarınızdan vazgeçin.
Bu konuda bence L'Occitane'ı örnek almaya çalışsalar da daha 4000 fırın ekmek yemeleri gerekiyor.

Ben de mağazadan yine parabensiz ürün gruplarından iki tanesini aldım indirimdeyken. Biri gerçekten kayısı kabuğu tozlarının içerisinde bulunduğu kayısılı Scrub diğeri ise greyfurtlu yüz spreyi. Scrubı haftada en fazla 2 ama 1 kere kullansanız daha iyi dedi mağaza çalışanı ve ben de uyguladığımda zaten birden fazla uygulanmaması gerektiğini anladım... Gerçekten cildinizi ölü derilerden arındırıyor ve kurutmuyor. Face mist ise hem gün içinde yüzünüze canlılık verici hem de makyaj sabitleme özellikli ( ki ben bu kısma pek katılmıyorum) . Kokusu çok fresh yaz kış her zaman yanınıza alabileceğiniz boyutlarda aynı termal sular gibi ama daha az ilaç gibi görünen versiyonu . Bunu audreyinsekerleri.blogspot.com ' dan görüp beğenip listeme eklemiştim ve indirimde 10 TL iken normal fiyatının da 12,5 TL olduğunu öğrenince daha sonra da alınabilir olduğu kanısına vardım. 


Gratis'ten yine daha önce aldığım Stay Matt'ın bu sefer Soft Nude rengini aldım. 
Lionesse kirpik kıvıracağı 4,5 TL ve bence High-end markaların kıvıracaklarından bir farkı yok,üstelik yedek lastiği de mevcut. Gidip o yüzden bu tür şeylere 50-60 TL vermeyi gereksiz buluyorum . 
Yine High-end markaların dudak kalemlerini kenara bıraktıran essence'in satin mauve dudak kalemi 5 TL . 


Bunlar da Watsons'tan ! Ecotools fırçalar indirimdeydi 29,90'a aldım. Bu göz setini de diğer fırçalarını kullandıktan sonra almaya karar vermiştim zaten memnun kalacağımdan eminim. Bir fırçasını biraz gereksiz buldum ama dumanlı göz makyajı yaparken çok geçiş olacağı için çok fırça işinize yarayacaktır zaten...
L'oreal Skin Perfection serisi de indirimde hem Gratis hem de Watsons'ta varlardı ama Gratis'te bazen tester olmayınca açıldıkları için jelatini yoktu ve ben de almamıştım , sonra Watsons'ta da indirimde görünce bu sefer alayım dedim , bu da 19,90 TL ve yakında yazısı gelecek o yüzden detaya girmiyorum. Fakat karma ciltler sevecektir onu da belirteyim. Bu arada Watsons'larda L'Oreal makyaj ve cilt bakım standlarında güzel indirimler var ilgililere duyurulur...
Dove deodorant pek sevmezdim ta ki bununla tanışana kadar... Gerçekten çok hoş,ilk sıktığında biraz boğan sonradan güzelleşen misk-pudra kokusu var. Bunu da 7,90 TL 'ye aldım.



Sizin de indirimde gözünüze çarpan ufak tefek birkaç şey varsa kaçırmayın,sağlıklı ve mutlu kalın....






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder