15 Ocak 2014 Çarşamba

Uygun Fiyatlı Allık İncelemesi

Her makyaj sevdalısı kadının ya da "hiç işim olmaz ama arada kullanmak için dursun" diyen kadının mutlaka ortak noktası vardır. Bazıları rujdan,bazıları da göz kaleminden vazgeçemez,bazısı da kapatıcı sürmeden sokağa adımını atmaz... Eskiden bir rimel ve bir rujla bütün makyajını yapan kadınlar yerine artık çeşitliliği daha çok seven daha sofistike bayanlar var... Tabi zorda kalırsanız kırmızı rujunuzu yanaklarınıza iki nokta kondurup dağıtmayın da demiyorum :) Ama benim vazgeçilmezlerimden biri de allıklar ...

Benim nazarımda sor bir konu olan bu konu aslında aylardır gündemimde... Fakat daha çok çeşit bulmak,araştırma yapmak,ürünü kullanmak ve cildimizin nasıl tepki verdiği görebilmek için süre şart... Allık konusunda bazı ürünlere ve markalara olan önyargılarım kimi zaman doğru çıktı kimi zamansa beni utandırdı... Bu allıklar benim hergün en çok kullandığım hala kullanmakta olduğum allıklar...fiyat/kalite memnuniyetine göre bunlar da benim top 3'üm !




İşte beni utandıran ya H&M'in yaptığı allıktan ne olur ki sözümü bana yutturan o güzel allık :) Arkadaşım Ecem'le dolaşırken görüp rengini beğendiğim sonra almasam mı diye tereddüt edince "ne olacak zaten çok pahalı değil bi denersin" sözlerini duyunca aldığım bu allık yanılmıyorsam 10-15 TL arası bir fiyata sahipti... Yine Ecem'in beğendiği renk olan Sugar Coral'ı aldım ve bir de baktım ki renk gerçekten ama gerçekten yanaklarım kızarınca olan rengin aynısı,içerisinde saf kırmızılık olan mavilik içermeyen bir renk. Kapağını açmak biraz problem çünkü plastik malzeme biraz sıkışabiliyor ve köşeli formundan ötürü zor açılabiliyor. Zaten ambalaj kalitesi gibi bir beklentim yoktu ama yine de hoş görünüyor bence.
Renk ise mat fakat içinde kaliteli minik ışıltılar var. Genelde düşük fiyatlı allıklarda düşük pigmentasyon,bol sim olur ve ucuz bir görüntü ortaya çıkar. Bu resimde biraz turuncu çıkmış ışıktan dolayı fakat altta swatch resmi var,orada çok daha net görebilirsiniz duruşu...



Tek sorunu içinde bazen sert homojen olmayan büyük granüller oluyor görünüşte fakat yumuşak bir allık fırçasıyla çok hafif uygulanırsa hiçbir sorununuz olmayacaktır. Aman dikkat hafifçe uygulayın muhtemelen kabuki fırçalar rengi boya gibi aktarabilir yüzünüze,ben RT Blush Brush kullanıyorum,çok memnunum. Sonuç olarak verdiği görüntü bence her renkten insana yakışır.
Ben sürünce gerçekten utanmış gibi oldum,H&M utandırdı beni :)

Son 2 sırayı paylaşan allıklar ise tabi ki The Balm markasından. Sizce de paketleri bir harika değil mi ? :) Onları H&M'den daha çok beğenen de vardır mutlaka ama ben fiyatı da işin içine kattığım ve aslında indirimsiz fiyatları 35-40 TL olduğu için onları biraz geri attım ama hepsinin gönlümdeki yerleri aynıdır. Gratis %50 indirimlerinde yemeyin içmeyin koşun 20 TL'ye alın bunlardan bir tane . 



Öncelikle herkesin bahsettiği Hot Mama'dan başlayalım. Nars Orgasm'ın ikizi diye lanse edilse de ne swatchlarda ne de pakette görüldüğü üzere bence alakası yok. (Orgasm'ı daha önceki One Night Stand yazısında görebilirsiniz) Hot Mama daha altın yansımalı ve daha soft tatlı, günlük kullanılabilen bir renge sahip. İçerisinde şeftali pembe tonları mevcut. Bence esmerlere de beyazlara da buğdaylara da yakışıyor. Her ciltte farklı bir karaktere bürünüyor....



Pigmentasyonu üst düzey,kalıcılığı da keza öyle... Asla birikme,keskin hatlar oluşturmuyor. Yani acemiyseniz bile çok da kaba olmadığınız sürece pek hata yapma şansınız yok.
Bence gece ve gündüz bronz,ışıltılı,romantik birçok tarz makyajınızda sizi tamamlayacaktır...


Gelelim FratBoy'a .... Niye seviyorum ? Çünkü mat fakat tebeşirimsi bir dokusu yok,doğal duruşu ve muhteşem pembe rengiyle beğenerek hergün kullanıyorum. Bu renk de herkese ve her cinsten makyaja gidecek abartısız ve çabasız güzellik arayanlar için muhteşem... Biraz tozutuyor H&M gibi ama en kaliteli  allık ürünlerinde bile oluyor öyle. Biraz dikkatli alın fırçanın yan kısmıyla ve yumuşakça uygulayın. Gerçekten ama gerçekten çok hoş bir allık daha ne diyebilirim ki....


Ve Swatchlar



Soldan sağa sırasıyla Hot Mama,Fratboy ve Sugar Coral . Ilk iki resim doğal ışıkta , üçüncüsü ise beyaz ışıkta çekilmiştir. Görüldüğü gibi pigmentasyonlar süper çünkü parmağımı bir kez aldıktan sonra tek bir dokunuşla geçilmiş halleri bu... 


Umarım sizler de beğenmişsinizdir ve başka uygun Fiyatlı allık öneriniz ya da aklınıza takılan bir şeyler olursa yorum bırakmayı unutmayın ve sağlıcakla kalın !


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder