26 Ocak 2014 Pazar

Down Town by Calvin Klein

Ilk parfüm tanıtımımı , yılbaşı indirimlerinden aldığım muhteşem Down Town ile yapmak istiyorum...
Uzun bir zaman , günlük kullanabileceğim güzel 4 mevsim sofistike bir koku arıyordum. Aslında Coco Chanel bu kadar popüler olmasaydı onu hiç düşünmeden alacaktım fakat satış görevlisi daha önce reklamlarda çok görüp koklamadığım Down Town'ı gösterince,gercekten çok hoşuma gitti... Ilk başta anlamamıştım ne kadar güzel olduğunu (bunda saatlerdir sağ elimizde kahve hazırda ,parfüm koklamaya çalışmak da etkili oldu). Ama alırken şüphem olmamasına rağmen,sabah sıktığım parfümün o fresh baymayan,hem tatlı hem çekici hem de vurucu kokusu beni kendisine aşık etti... Şu güne kadar hem kış hem de yaz kullanacağım bir parfüm bulamamıştım kendime göre....İşte bu parfüm tam da o ihtiyacımı karşıladı... 





Hem görünüşü hem de kokusuyla bir bütün bence,şişesi de çok güzel tasarlanmış. Kapağı basmayı engellemek için konmuş gibi sadece,üzeri boş sadece etrafı çevrili... Kabının rengine zaten ilk başta vurulmuştum,çok güzel parlak ışıl ışıl bir pembe ! Bilenler varsa L'Oreal 'in Skin perfection serisinin pembesine çok ama çok yakın... Rooney Mara reklamlarda hep siyah beyaz oynadığı için böyle parlak bir pembe beklemiyor insan ama koku gerçekten tam anlatıldığı gibi şehirli kadının kokusu....





 
Tekin Acar'daki tanımlaması şöyle :
 " İtalyan ağaçkavunu, bergamut ve Tunus'a özgü portakal çiçeği esanslarının canlı tepe notaları ile açılıyor. Kalp notasındaki pembe biber taneleri; menekşe yaprağı ve gardenya taçyapraklarının üzerine toz halinde serpiştirilerek sofistike feminenliği arttırıyor. Dip notasındaki Teksas sedir ağacı, tütsü, vetiver, laos benzoini ve canlı, kadifemsi musklar arkasında fark edilir, kendine güvenen ve duyusal bir iz bırakmasını sağlıyor."

Bu kofrenin satış fiyatı parfümü tek aldığınızdan fiyattan yalnızca 3 TL fazla :) Böyle olunca 200 ml aynı kokudan bir vücut losyonu çok ama çok güzel oldu :) Ikinci parfüme Boyner'de %50 indirim vardı ve baya uyguna denk geldi... Babama da CK Encounter kofresi aldım ve fiyatları hemen hemen aynı olunca yaklaşık 120 TL indirim oldu. Parfüm değiştirmeyi çok sevmem gün ve gece için her zaman alternatifler bulundururum fakat bu yine bir köşede hep yerini koruyacak gibi,pabucunun dama atılması zor... Bitince "kesinlikle" yeniden alınacak.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder