9 Aralık 2013 Pazartesi

feelunique.com Siparişim , Rimmel "Wake Me Up" Fondöten

Aslında bu yazıyı bayadır yazmak istiyordum fakat siparişimle beraber ürünleri de biraz test etmek istedim açıkçası fondöten olunca işin içinde,biraz zamana ihtiyacı vardır diye düşündüm ve yanılmamışım da ...




İlki geçen yazımda bahsettiğim ve henüz Türkiye sitelerinde satışa sunulmamış olan RealTechniques Blush Brush yani allık fırçası.. Şekli itibariyle mükemmel bir uygulama sağlıyor.Çünkü normalde allık uygularken ne kadar düz bir fırçanız olursa o kadar doğal olmayan bir çizgi elde edersiniz. Bu uca doğru sivrelen kenarlarından üste doğru incelen yapısı,fırçanın yan kısmıyla allık uygulamalarında çok homojen bir dağılım veriyor...E tabi bu da allıkta abartıya kaçmanıza engel oluyor ve doğal bir görünüm kazandırıyor.Bu fırçadan önce kullandığım allık fırçalarını bir kenara attıracak kadar iyi,gerçekten.




İkincisi ise her bloggerın dilinde olan ülkemizde olan ama ısrarla bu serisini ülkemize getirmeyen Rimmel markasının Wake Me Up adlı SPF15 (güneş koruma faktörlü) fondöteni... Ben buğday tenliyim 200 Soft Beige adlı orta tonunu aldım ve tam oldu.
Kapatıcılığı bence gündelik kullanım için fazla bile. Swatchta da görüldüğü gibi damarlarımı neredeyse tamamen kapadı ve güzel bir görünüm verdi. Kalıcılığı da gayet iyi.Birkaç gün denedim ve sabah evden çıkarken uyguladığım halde akşam bile görünümünü bozmamış,çizgilere dolup taşmalar yapmamıştı...Ayrıca gerçekten hoş bir kokusu olduğunu da belirtmeden geçemeyeceğim.

 Bloglarda çoğu zaman yağlı ciltlerin bu fondöteni kullanabilecekleri yazılmış fakat ben bir "kesinlikle" şartı koyuyorum: "Matlaştırıcı bir baz uygulamadan kullanmayın." Eğer kullanırsanız da gün içerisinde T bölgesinde yağlanma olan arkadaşların yanında matlaştırıcı bir pudrayla,masadan 70'lerin o ünlü bahanesiyle "Ben burnumu pudralayıp geleyim." dedikten sonra kalkıp,matlaştırıcı bir pudra uygulayıp geri dönmeleri ve bu rutini 2-3 saatte bir tekrarlamaları gerekiyor.

Onun dışında ise gerçekten vaat ettiğini yerine getirip,yüzünüze canlandıran,aydınlatan ışıltılı bir görünüm veriyor.İçerisinde minik simler varmış gibi görünüyor fakat uygulanınca gerçekten öyle assolist gibi görünmüyorsunuz,çünkü kayboluyorlar...


Bu güzel sipariş elime 1 hafta sonrasında ulaştı,üstelik kargo ücreti ödemeden...Eğer 15 pound üzeri alışveriş yaparsanız kargo ücretsiz oluyor ve benim de siparişim 22 Euro tutmuştu...Yurtdışı siparişler konusunda önyargım vardı fakat toplamda 100 TL'yi geçmezseniz gümrükte problem yaşamayacağınızı düşünüyorum...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder