25 Aralık 2013 Çarşamba

Benefit Yılbaşı Özel - " Groovy kind-a love ! " Makyaj Kiti




Kendime bir yılbaşı hediyesi daha aldım desem yanlış olmaz sanırım. Benefit ürünlerini yaklaşık 1 senedir kullanıyorum ve şu güne kadar kullandıklarım arasında memnun kalmadığım olmadı. Bu seti almamın başlıca sebeplerinden biri de buydu. Aslında başka setleri de vardı fakat ben yılbaşı için gelenlerden en çok bunu beğendim. Zaten Benefit 'in kendi sitesinde de görebileceğiniz gibi içlerinden en çabuk tükenen de bu set olmuş.




 Ürünlerden orijinal boyunda olanlar 4'lü far seti. Büyük deneme boyunda olan ise They're Real maskara.(Normal deneme boyları 3g. iken bu setteki 4g.) Diğerleri normal deneme boyundalar.

İçinde ise :

the PoreFessional makyaj bazı :

Gözenekleri küçültücü etkiye sahip olan bu baz,her türlü cilt tipinin kullanabileceği makyaj ömrünü de uzatan,kalıcılık sağlayan bir yüz bazı. Küçük bir miktarının yüze fondöten gibi elle ya da fırçayla hafifçe uygulanması yeterli oluyor.Bitince mutlaka tam boyunu almayı düşünüyorum.

Benetint dudak ve yanak renklendiricisi :

Yoğun bir gül kokusu içeren bu ürünü dudaklarımda kullandığımda pek sevmedim açıkçası.Fakat yanaklarda çok doğal bir kırmızılık veriyor. Gerçekten "sıcaktan yanakları kızarmış" imajını oluşturuyor ve de çok kalıcı. Bu yüzden ilk defa uygulama yapanlar dikkat etsinler çünkü yanağınıza ürünü fırçasıyla kondurduğunuz an hemen dağıtmanız yerinde olacaktır. İki yanağınıza birden damlatıp dağıtayım demeyin , sonra ben gibi dakikalarca çıkarmaya çalıştığınız 2 noktacık oluşuverir (=
Bir de bu ürünü pudra üzerine uygulamanızı tavsiye etmiyorum. Pudra toz bir yapıda olduğu için pigmentleri bu ürün tarafından absorbe edilip,homojen bir dağılıma izin vermeyebilir.

Dandelion ve Gimme Fever allık :

İki allık bir arada,fırçası da yanında ! Dandelion çok tatlı bir pembe ve Gimme Fever ise daha ışıltılı bir bronz pembe. İkisini karıştırıp uygulayabilirsiniz ya da yanağınızı konturlar gibi koyu rengi yanak kemiğinizin altına doğru,açığı ise elmacıkların üstünden şakaklara doğru ya da tam tersi şekilde yüz tipinize uygun olarak dağıttığınızda daha hoş bir görünüm elde edebilirsiniz.

They're Real maskara :

Sanırım bu maskaradan bahsedilmeyen bir yer yok.Çok övüldü,çok reklamı yapıldı,bloglarda hep gündemde kaldı ve deneme şansını buldum.İyi ki de bulmuşum çünkü gerçekten kullandığım en iyi maskara ! Yıllardır Clinique High-Impact ve L'Oreal Volume Million Lashes maskaralarını kullanıyordum değişimli olarak. Ama bu kirpikleri gerçekten uzatan ve karıştırmayan bir uygulama veriyor. Benim kirpiklerim çok cansız ve kısalar. Bunu sürdüğümde gerçekten takma kirpik etkisine yakın bir görünüm elde edebiliyorum.Bitince tam boyunu alacağım ürünlerden.

4'lü göz farı seti ( Tickle my ivory , Gilt-y pleasure , Shimmer down , Kiss me I'm tipsy ):



Kahverengi dumanlı gözler seti desek yerinde olur sanırım.Setin içinde bulunan kitapçıkta bu farlarla nasıl gün ve gece makyajı yapabileceğiniz anlatılmış.Ben pigmentasyonlarını ve özellikle de kalıcılıklarını çok beğendim.İçinde bulunan aplikatörü kullanmak yerine fırçalarımla uyguladım ve sabah yaptığım makyaj akşama kadar kaldı. Göz kapaklarımda hafif bir iz oluşmuştu bir ara ama lavaboda elimle düzelterek hemen hallettim. İz oluştu dediysem de öyle göz kapağındaki bütün farları toplayıp oraya sıkıştıran bir iz değil.Yağlı olan göz kapaklarımda normal farlar pek kalıcı olmadılar fakat bunlar gerçekten iyiydi.Uygulama öncesi göz farı bazı sürüldüğünde kalıp gibi duracağından şüphem yok.Açıkçası bana göre MAC farlardan daha kalıcılar,MUFE ile yarışırlar.

Sanırım birden çok ürün bir arada olunca daha bir hoşuma gidiyor. Ve bu ürünlerin ayrı ayrı fiyatlarından daha düşük fiyatla hep birlikte satılıyor olması daha da çok hoşuma gidiyor. Siz de benim gibi düşünüyor, Benefit ürünlerini seviyor ya da onlarla tanışmak istiyorsanız,kaçırmayın derim. Çünkü bu setin fiyatı 130 TL . Sadece 4'lü farların Benefit'te 100 TL'ye satıldığını düşünürsek bence bu setin alınabilirliği oldukça yüksek.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder