19 Aralık 2013 Perşembe

NARS - One Night Stand Allık Paleti

Aslında çok uzun zamandır bunun yazısını yazmak istiyordum fakat araya baya yoğunluk girdi ve bugüne kaldı. Görkem'in yazısını görüp,koşa koşa en yakın Sephora'ya gidip aldığım bu ürün gerçekten de son zamanlarda aldığım en güzel şey oldu diyebilirim.
Benim gibi,daha önceden Nars'tan en ufak bir şeyi olmayan bir insanın bunu bir başlangıç çağrısı olarak algılaması kaçınılmazdı.
 

İçerikleri pek masum değil,paraben takıntısı olanlar zaten bu markalardan çoktan vazgeçmiş demektir...



Daha önce bloglarda çokça kez okuduğum,gördüğüm üzere kendim de deneyimledim : "Bu allıklar gerçekten yüksek pigmentasyona sahip."


Tek tek bahsedecek olursak;


Devotee aydınlatıcı ;

Parıltısı günlük kullanım için kendimce tercih edilmeyecek olsa da çok da abartı olmayan bir ışıltı sağlıyor. Rengi ise beyazdan çok şampanya,kemik rengi diye tanımlanabilir.

Laguna bronzer ;

Bu sette en gereksiz bulduğum bu oldu çünkü buğday tenimde istediğim bronzluğu ya da konturlamayı vermedi. Pek kullanmayı düşünmüyorum ama fena değil yine de , Estee Lauder Bronze Goddess'i tercih ederim...

Mistinguett ;

Tam şeker pembesi denilecek,mor alt tonlu tamamen bir mat allık.Ben kendime pek yakıştıramadım ama çok beyaz tenlilerde daha güzel duracağını düşünüyorum.Esmerlerin ise bence asla kullanmaması ya da çok çok hafif uygulaması gereken bir renk.Benefit'in Hervana allığına benzettim biraz...Tabi ki en büyük farkı matlığı...

Orgasm ;

Evet,şaşırtmayan renk,palette en sevdiğim allık...Adını çok duyduk,herkes muadili The Balm'ın Hot Mama'sı derken ben pek benzetemedim. İkisinin karşılaştırmasını da bir ara yapmak isterim. Renk özellikle buğday tenlilerde çok güzel duruyor ama bence her tene uyabilecek muhteşem bir rengi var. Az şeftali,bolca mercana kaçan ışıltılı ve abartısız bir gösterişi var.Palet bitince tekrar alacağım ürünlerden.

Deep Throat ;

Çok şeftali,az mercan yani orgasm'ın ters dengeli daha mat rengi diyebiliriz. Ben bu rengi de çok sevdim özellikle daha nude makyajlarda kullanılabilir olması çok hoşuma gitti. Bu renk bence bu paletteki en geniş yelpazeye hitap eden renk.Kime sürseniz kötü durmaz.

Goulue ;

Paletin en koyu allığı olarak göze çarpan bu renk,uygulanırken elinizi korkak alıştırmanız gereken cinsten.Gerçekten çok pigmentli ve koyu bir renge sahip olduğu için az bir miktarını alıp şakaklardan yanağa açarak kullanmak en güzeli.

Bu ürünü hala bulabilir misiniz bilmiyorum ama bulabilirseniz mutlaka kaçırmayın derim. 155 TL fiyatı olan bu palet aslında pahalı gibi görünse de uzunca bir süre kullanabileceğiniz ve paletteki her allığın 4 gr. olduğu düşünülünce kâra geçebileceğiniz bir ürün.Çünkü Nars allıkların tekli fiyatı 84 TL ve 4,8 gr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder