24 Aralık 2013 Salı

Essence Stay Matte Lip Cream - Velvet Rose


Merhaba ! Bugün gerçekten güzel , her bütçeye uygun bir ruj ile karşınızdayım.


Ruj diyorum çünkü ruj gibi görünmese de sürüldüğü zaman gerçekten ruj gibi duran bu ürün son zamanlarda moda ; mat bitişli dudak kremi diye adlandırılıyor ve benzer ürünler başka markalar tarafından da üretilmeye başlandı. Essence markasında bu ürün üzerine geniş bir renk skalası mevcut değil , ben şimdilik 4 rengini gördüm. Ve içlerinden en beğendiğim Velvet Rose adlı nude pembe rengini aldım.




Ürün çok kullanışlı bir ambalaja sahip. Aynı lipglosslarınki gibi bir şişesi ve uygulama ucu var. Yanınızda kolay taşınabilir,her yerde rahatlıkla rujunuzu tazeleyebilirsiniz. Tazeleyin diyorum çünkü kendileri alt-orta kalıcılıkta. Lipglosslardan kalıcı,bazı rujlarla aynı,bazılarından da daha az kalıcılıkta. Ben kalıcığını MAC'in Lustre serisine benzettim.



Ve bu yazının en güzel haberini veriyorum : Bu ürünü tam 6,75 TL'ye alabilirsiniz ! Şimdi ürünü kullandıktan sonra bütün renklerinden aldığıma pişman oldum ve en kısa zamanda yine bir Gratis ziyaretiyle gidip hepsini tamamlayacağım.



Bu ürünün yapısını çok beğendim,kullandım,ama başka renk seçeneklerini de istiyorum derseniz Douglas mağazalarında NYX adlı markanın da benzer ürününün renk seçeneklerine bakabilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder