28 Kasım 2013 Perşembe

Real Techniques Fırçalar Türkiye'de !

Geçenlerde kozmetik adına beklediğim çok güzel bir haber aldım : Real Techniques fırçaları kozmela.com 'da (instagramdaki pahalı ve abartı fiyatların aksine) çok uygun bir fiyatla fırçaların satışına başlanmış... Şimdilik sadece 2 set satışta : Travel Essentials (Seyahat Paketi) ve de Your Eyes/Enhanced Starter Set (Göz Seti) .... Ben Travel Essentials setini aldım ve içerisinde 1 yassı fondöten fırçası,1 çok amaçlı fırça ve de 1 adet yuvarlak göz farı fırçası bulunmakta...


Meraklıları bilirler , ama bilmeyenlere de anlatalım... Youtube'un en ünlü makyaj vloggerlarından Pixiwoo kanalının sahiplerinden Samantha Chapman'ın kendisine özel olan bu fırça koleksiyonu,hem uygun fiyatları hem de mükemmel uygulama bitişleriyle tüm kozmetik meraklılarının gözdesi oldu... Fırçaları tamamen sentetik ve çok kullanışlı olan bu marka,beklentileri yüksek tutturuyor...


Bu sette en çok sevdiğim fırça,Domed Shadow Brush oldu...Gerçekten göz farı için süper bir dağıtma fırçası,çok yumuşak bitişli ve çok kullanışlı...Hem büyük alanda far sürmek için hem de keskin bitişleri ortadan kaldırıp kaşa doğru yumuşak bir geçiş sağlamak için hem de burnuma kaşıma konturlama ( contouring) yapmak için kullanıyorum. Daha ne olsun !

Multi-Task yani çok işlevli fırça ile adı üzerinde her şeyi yapabilirsiniz fakat ben pudra uygulamasında çok başarılı buldum...Allık için kullanacaksanız unutmayın ki allık ve pudra fırçanız ayrı olmalı ya da ikisi için de kullanacaksanız mutlaka antibakteriyel sabun ya da bebek şampuanıyla yıkamanız lazım...

Essential Foundation Brush ise bu sette en az sevdiğim fırça oldu...Açıkçası tüylerinin sık olması iyi bir şey fakat kılları bana epeyce sert geldi...Bu yüzden bu fırçayı göz altıma ve yanak kemiklerimin üzerine aydınlatıcı (highlighter) uygularken kullanıyorum...

Ve yine favorilerimden herkesin dilinden düşmeyen Bioderma Sensibio H2O da indirimdeydi, kaçırmayayım dedim...

Ayrıca bu siparişlerimin yanında daha önceden üyelik kaydı oluştururken seçmiş olduğum cilt tipime,tercihlerime göre de küçük bir sample(örnek) poşeti göndermişler...Bunları da en kısa zamanda deneyeceğim...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder