2 Şubat 2014 Pazar

Ocak Ayı Biten ve Çöpe Giden Ürünler




Ocak ayını geride bırakalı 2 gün oldu... Hazır Şubat yeni başlamışken,ben de çöpe gidecek ürünleri göstereyim,ve biraz da kısa kısa bilgilendirmeler yapayım istedim. Bazılarından memnun kaldım,bazılarından kalmadım... Severek kullandıklarımın da daha iyisini bulup,devamını getirmediklerim de oldu... Lafı daha fazla uzatmadan ürünlere geçelim...



Saç bakım grubundan bitirdiklerim Yves Rocher'nin tüm aile için olan hassas şampuanı. Tüm aile için olmasının sebebi de çocukların da rahatlıkla kullanabileceği göz yakmayan bir şampuan olmasıdır. Bu şampuanı aslında babam için almıştık ama ben de sonradan baya dadandım bitirdim :)

Gliss'in Restore&Refresh saç kremi aylardır severek kullandığım ve bitirdiğim 3. veya 4. şişe... Yağlı ve yıpranmış saç ikilisi için çözüm önerisi sunan başka bir seri görmedim daha o yüzden bendeki yeri ayrı... Nemlendirmesi çok yeterli değil ama saçları yumuşak ve taranabilir hale getiriyor. Zaten duştan sonra da saç bakım yağı kullandığım için bu kısım bende önemli değil. Saçı yağlandırmıyor,kepek yapmıyor,çok güzel bir kokusu var ve paraben içermiyor... Şuan elimde Giovanni var o bitince alırım yine ya da ikisini birden de kullanabilirim belli olmaz :)

Sondaki şampuan ise yine aylardır severek kullandığım yine 4. şişesini bitirdiğim Vichy'nin saç dökülmesini önleyen Dercos Energising canlandırıcı şampuanı... Içerisinde paraben silikon bulunmuyor. Saçları ışıl ışıl yapıyor,canlandırıyor ve koparak dökülmeleri önlüyor. Serumu ile kullanıldığında saçın kökten dökülmesini durduracağı vaat ediliyor tabi ben serumu kullanmıyorum sadece saçlarımın koparak dökülmesinden muzdarip olduğum için... Bu şampuan saçı besliyor,yumuşak tutuyor, güzel kokuyor ve yağlandırmıyor... Tek kötü yanı bence fiyatı... Küçücük şişesi 30-35 TL civarı,indirimde denk gelirsem stok yapacağım...


Bu da cilt bakımdan bitenler...
Senelerdir kullandığım serinin artık vedaları bunlar,Anti-Blemish'i bırakıyorum... Hem sıkıldım hem de artık bana faydası dokunmadığını düşünüyorum . Eğer üç adım cilt bakım rutinini uyguluyorsanız Clinique'ten köpük falan asla tavsiye etmem,gidin bu sabundan alın derim. Hem bereketli hem de daha iyi arındırıyor cildi... Fiyatı da 50-55 TL civarı olacaktı...

Clindoxyl 'i ise bitmediği halde atıyorum çünkü açıldıktan sonra 2 aylık bir ömrü var ve sırtıma uyguladığım bu krem kat kat giyinmeme rağmen tüm çarşafları çamaşır suyu gibi ağarttı. Daha da bulaşmam benzoil peroksite :)

Yine Clinique Moisture Surge benim bilmem kaçıncı şişesini bitirdiğim çok sevdiğim bir nemlendiriciydi. Yaz-kış cildi baymayan,yağlı cilde sahip kişilerin de rahatlıkla kullanabileceği bir ürün. Şişeyi atmadım hemen içine bronzer refillleri döktüm,topçuklar görünüyor sanırım :)

All About Eyes da severek kullandığım bir üründü ama biraz gözleri yakıyordu bazen... Bunlar da tester olarak verilmişti ama baya uzun bir süre kullandım. Şimdi Kiehl'stan aldım göz kremimi çok memnunum onun da yazısını gelecek bir zamanda yazacağım. 

Arkadaki ise All About Eyes Rich yani yoğun olanı... Bunu sevmemiştim,sevememiştim zaten biraz kullandım bir kenara koymuştum,sonra bir baktım yağlanmış,bozulmuş... Direkt çöpe bu da !



Bunlar da diğerleri...
Flormar aseton,bir kullanımlık falan kaldı zaten birazdan ojeleri çıkarırken muhtemelen bitmiş olacak... Şimdi evde başka asetonlar olduğu için denk gelirsem bir daha alırım belki,benim için aseton çok da önemli değil... Bunun kokusu güzel ve sildiğiniz zaman tüm oda öyle boğucu kokmuyor...

Paco Rabanne Black XS çok önceden almıştım yurtdışından denemek için,zaten 30 ml'di ama yeni bitti,başka parfümler olduğu ve bu koku artık bana birazcık çocuksu geldiği için almayı düşünmüyorum. 

Rexona Powder serisi kokusu çok güzel,her zaman Roll on olarak bunu kullandım,bu şu güne kadar biten muhtemelen 30. şişe falan ,aynen devam zaten yenisi hazır bile...

Burt's Bees narlı dudak nemlendiricisi de bu kış favorim olmuştu,yanımdan hiç ayırmadım. Yedeği hazırdaydı zaten,ona devam şuan... EOS'lardan da aldım geçenlerde 2 tane onların da yazısı gelecek ama pabucu dama atılmadı daha...

Garnier Roll-on kafeinli kapatıcı benim senelerdir vazgeçemediklerimden yine... Hafif yapısıyla çizgilere dolmuyor,kalıcılığı çok iyi... Doğal bir makyaj yaptığım zaman,günlük zamanlarda hep kullandım. Bendeki açık rengi,şimdi koyusunu aldım ve onu daha çok sevdim,corrector gibi kullanıyorum. Bir ara hergün corrector-concealer kullandım ve gerçekten göz altımda çizgi çıktı ! Ben de hemen bıraktım artık gece dışarı çıkarken,önemli bir günde falan o kadar ağır göz altı kapatıcısı uygularım. Göz altı morluklarımdan hep şikayetçiydim o yüzden çok şey denedim... Bununla ilgili de genişçe bir yazı gelecek buradan duyurulur !

Clinique High-Impact Maskara,bitti,yenisi alındı bile... Senelerde severek kullanıyorum günlük makyajımda,gözleri irrite etmiyor,dökülme yapmıyor,kolay çıkıyor. E daha ne olsun...

Max Factor 2000 Calorie maskara uzun zaman önce aldığım bir maskaraydı,öyle aralarda kalmış,kurumuş gitmiş zaten içinde de hiçbir şey kalmamış gibi. Bir daha alır mıyım ? Sanmıyorum,çünkü elimde çok daha iyilerinden bir sürü var...


Evet,Ocak ayı bitenler böyle tabi öyle ufak tefek şeyleri de atlayacak olursak... Kısaca anlattım ama baya uzun oldu yine :) Sizin de önerileriniz,beğendikleriniz,sorularınız varsa yorum bırakın,mail atın,geri dönüş mutlaka olacaktır... Beni takibe almayı unutmayın sağda mail ile izleyebilirsiniz, Bloglovin ,Google + ve Google Friend Connect'ten bu siteye katılın diyerek takibe alabilirsiniz...
Sevgiyle kalın,görüşmek üzere...






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder