4 Şubat 2014 Salı

Real Techniques Stippling ve Expert Face Brush Alışverişi

Geçen hafta elime geçen Real Techniques fırça alışverişimi bugün sizlere anlatma fırsatı buldum... Aslında biraz da kullanıp deneyimlemek ve genel olarak yorumlamak istedim kısaca ve karşılaştırmalı olarak...


Biliyorsunuz ki kozmela.com artık Real Techniques fırçaların Türkiye distribütörlüğünü almış ve online olarak bizlere satın alma imkanı sunmuştu... Ben de yeni gelen fırçalardan ,elimi çabuk tutarak ,Expert Face ve stippling fırçalarını koleksiyonuma kattım. Şu günlerde sitede tükenmiş görünüyor,fakat ileriki zamanlarda yine yeni fırçaların da satışa çıkacağını düşünüyorum.

75 TL üzeri kargo ücretsiz olduğu için bir de oje attım sepete ve kargo ücretsiz oldu. Aldığım Sally Hansen Grey Area renkli ojeyi de hemen sürdüm tabi,onu da fırçaları tutarken elimde görebilirsiniz :) 

Ayrıca duran o küçük poşette ise ücretsiz numuneler mevcut. Mustela bebek yağı, Murad sivilceli ciltler için Anti-aging krem ve 2 tane Rebul kolonya bulunmakta... Kolonyalar aynı parfüm gibi çok hoş kokuları var biri misket limonu diğeri ise yeşil çay kokulu...




Öncelikle şunu söylemeliyim ki bu alışverişten asıl istediğim şey Expert Face Brush'tı. Fondöten,kapatıcı vb krem,likit ürünleri yüze yedirmekte çok güzel,doğal bitişli bir fırça olduğu için istiyordum. Aslında Sephora'nın 45 numaralı fırçası varken pek ihtiyaç duymam diye düşünmüştüm( ki kendileri Bobbi Brown fondöten fırçası dupe ,yani benzeri ) ama iyi ki almışım çünkü Expert Face çok daha kolay uygulama sağlayan,kolay temizlenen ve de daha mat kapatıcı bitiş sunan bir fırça. Fırça yapıları çok benzese de farklı bitişler sundular... Ve expert Face kesinlikle daha iyi...


Stippling Brush ise duo-fiber ,yani uzunlu kısalı farklı cinsten kılların toplanmasıyla oluşmuş bir fırça. Bu yapı ne işe yarıyor dersek de,Üstteki fırçalar ürünü alıyor ve altta kalanlar ürünün yavaş bir şekilde yedirilmesini sağlıyor. Bu da tabi daha az kapatıcılık ve daha doğal bir bitiş sağlıyor. Tabi uygulama kısmı biraz daha zahmetli oluyor. Ben şahsen krem allık ve baz uygulamak için kullanmayı düşünüyorum. Fondöten uygulamak için stipple yani pıt-pıt hareketi yapmak gerektiği için aynı sürede makyaj süngeri beauty blender da kullanabilirsiniz. Bu da sizi biraz kararsız bırakabilir. Kılları sert gibi hissedilse de yüzü rahatsız etmiyor ama fondöten uygulamak için yine de beauty blender daha iyi bir seçenek gibi,en azından süre açısından...




Ikisinin boyutlarına bakacak olursanız uzunlukları aynı gibi,fakat tip olarak baya farklılar. Stippling yuvarlak iken,Expert Face oval bir şekle sahip. Bu da burun kenarı ve şakaklar gibi dar alanlarda daha iyi uygulama sağlıyor. 

Expert face'in kılları daha sık,yumuşak ve kısa. Stippling fırçası kılları uzunlu kısalı olduğundan alt kısımlar yoğun, üste çıkan beyaz kıllar seyrek. 

Sonuç olarak ikisi de çok güzel fırçalar,ve ücretlerinin karşılığını fazlasıyla hak ediyorlar. Bu kadar uygun fiyata bu kadar kaliteli fırça bulmak çok zor. RT markası zaten dünya çapındaki ününü boşa çıkarmıyor. Siz de denerseniz memnun kalacağınızı düşünüyorum. Özellikle Expert Face 'i bulursanız kaçırmayın derim... Fiyatları 34-36 TL arası yanlış hatırlamıyorsam. İnternet'te tekrar satışa sürüldüklerinde çok kısa bir süre içinde tükeniyorlar ama haberiniz olsun :) 

Blogumu takibe almayı unutmayın,sevgiler,görüşmek üzere ....


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder