23 Şubat 2014 Pazar

M∙A∙C Pink Plaid Ruj Incelemesi

Uzun zaman oldu blogu biraz ihmal ettim sanırım fakat yeni okulun yoğunluğu ve araya giren birçok küçük şey bu yazıyı bugüne attı... 
Bu ara zamanda birçok alışveriş yaptım, yeni ürünler deneyimledim... Bunların yazısı da en kısa zamanda gelecek. Ama öncelikle geçen gün yaptığım MAC alışverişimde ,rujlara bakarken gözüme çarpan bu güzel ürünü sizlere tanıtmak istedim. Görür görmez almak istediğim bu tatlı ama bir o kadar da soğuk pembe Pink Plaid ruj şimdiden favorilerim arasına girdi...




Hem tatlı hem soğuk bir pembe olarak tanımlamamın sebebi,mavi alt tonlu bir pembe olmasından kaynaklanıyor... Hem kış hem yaz her türlü makyaja uyum sağlayacak bir pembe olduğunu düşünüyorum. Mat yapısından dolayı,yazın mat görünüm sevmeyenler üzerine parlatıcı uygulayıp da kullanabilirler. 


Kalıcılığı ise mat rujların kalıcılığı gibi orta-üst seviyede. Daha kalıcı olabilirdi tabi ama ben altına nemlendirici uygulayıp üzerine ruju sürüyorum. Mat bir ruj olduğundan ötürü dudakları kurutma olasılığı yüksek zaten... Benim de kışın dudaklarım çok kuruduğu için,bu ruju sürmeden önce dudaklarınıza peeling yapmanızı,nemlendirmenizi,eğer yapabilecekseniz dudak fırçası ile uygulamanızı tavsiye ederim. Böylece kalıcılığı çok daha yüksek olur. Ayrıca dudak kalemi kullanarak da rengi yoğunlaştırabilirsiniz. Benim önerim bu rujun altına daha önceden de bahsettiğim Essence'in Satin Mauve renkli dudak kalemini uygulamanız... Renkleri gercekten çok yakın ve matlığı da aynı derecede... Zaten bu kalemi kullandıktan sonra pahalı dudak kalemlerini pek istemeyeceğinizi düşünüyorum,tabi tek sıkıntısı sınırlı sayıdaki renkleri...




Swatchta ise renk yukarıda görüldüğü gibi... Istanbul'da sabahları yine güneş kaybolmaya başladığı için yapay ışık kullanmak durumunda kaldım. Güneş ışığında biraz daha sıcak tonlarda görülebilir fakat çok da bir değişim yok mat bir ruj olduğu için. Zaten MAC rujların en sevdiğim serilerinden olan Matte serisi,bence hem kalıcılığı hem de diğer markalara nazaran daha az dudak kurutmasıyla bir adım önde. Fiyatı 50 TL olan bu ruju MAC mağazalarından ve de maccosmetics.com.tr 'den sipariş edebilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder