8 Şubat 2014 Cumartesi

İlk Instagram Alışverişim !

Kısa bir aradan sonra tekrar merhaba :) Geçen hafta ilk defa yapmış olduğum instagram alışverişimden bahsedeceğim sizlere... Uzun zamandır istek listemde olan çok ama çok şeker EOS Lip balmlar ve Illamasque allıkları görünce dayanamadım ben de sipariş verdim. 



Çoğu satıcı kar marjını abartıp Amerikada birkaç dolara satılan EOS Lip balmları 25-30 TL 'ye bile satıyor. Ben de 15 liraya görünce hem kargoya takılma ihtimalinden,hem de beklemekten kurtularak 2 tane sipariş ettim. EOS markası blogger dünyasında epeyce ünlü ve hayvanlara zarar vermeden üretim yapmaları ile de artı bir puan kazanıyor. Beğeneceğimi umduğum 2 çeşidini strawberry sorbet ve Summer fruits aromalılarından aldım. Hem renkleri,hem ambalajları,hem tadı hem de kokuları çok güzel. Toplumda çıkarıp asla ruj sürmeyen,dudak nemlendiricisini bile lavaboya gidip süren ben,bunların şekil itibariyle dikkat çekmediğini ve çok pratik olduğunu düşündüğüm için,canım istediğinde her yerde bir saniyede uygulayabiliyorum. Daha önce dupe'unu yani benzerini tanıttığım Balmi Lip balmlardan bence çok daha iyiler. Niye ? Bir kere kokuları ve tatları çok daha güzel. Nemlendirmeleri de eşdeğer fakat Balmi dudağı fazla yağlandırıp parlatıyor,EOS'lar daha mat. Kalıcılık olarak (nemlendirme süresi) Balmi'ler bir tık daha yukarıda diyebilirim. Ama bunların tadı bile şeker gibi çok tatlı,o yüzden yine ilk tercihim EOS olurdu :) 
Tabi bu kadar şeker oldukları için çok da bir nemlendirme beklemiyoruz,BABE ve Burt's Bees bence daha başarılılar bu konuda...


Ben kırmızı olanı yani Summer Fruits , yaz meyveleri aromalı olanı daha çok beğendim. Daha iştah açıcı bir tadı ve kokusu var. Ve kırmızı rengi de çok güzel duruyor :) (ojelerim de geçenlerde tanıttığım Grey Area bu arada)


Ikisinin de iç renkleri aynı zaten herhangi bir renklendirici kullanılmamış. Pembe renkli olan Strawberry Sorbet aynı ismi gibi çilek sorbesi gibi tatlı ve yoğun çilek tadında ve de kokusunda... Önce kırmızıyı bitirip buna geçeceğim için denedikten sonra rafa kaldırdım beni bekliyor önümüzdeki aylarda :) 



Ve alışverişin göz bebeği Illamasque allık ! Bunu nasıl alacağım diye kara kara düşünürken,aslında bütçe dışı olmasına rağmen biraz yaramazlık yapıp aldım :) Kendime daha da bir şey almayacağım diyorum ama tabi ki de boşa gidiyor bu sözler ! Beni en iyi sizler anlarsınız ,bakar mısınız öncelikle bu güzel renge ? Her ten renginden bayana yakışacağını düşündüğüm bu güzel rengin adı Tweak ! Içerisinde kırmızı mercan tonlar var tene uygulandığında bir harika oluyor. Görünüş itibariyle EOS Lip balm kırmızısında :) kendi sitesinde ise deep Hot pink yani koyu sıcak pembe olarak tanımlanmış. 


Bence en güzel rengi ilk resim gösteriyor. Ama farklı ışıklarda farklı renklere de büründü. O yüzden çok ilginç bir şekilde bazen kırmızıya bazen de pembeye kaçıyor. 


Soldaki swatch benden ve soğuk günışığında çekilmiş bir resim. Baya pembeye kaçıyor. Sağdaki resim ise illamasque.com da gösterilen swatch. 

Merak edenler için içerikler şöyle ;
TALC, DIMETHYLIMI- DAZOLIDINONE RICE STARCH, MICA, AQUA (WATER), MAGNESIUM MYRISTATE, PROPYLENE GLYCOL, OCTYLDODECANOL, ISOPROPYL MYRISTATE, GLYCERYL STEARATE, PHENOXYETHANOL, PEG-150, SILICA, RICINUS COMMUNIS OIL (RICINUS COMMUNIS (CASTOR) SEED OIL), CETEARYL ALCOHOL, QUATERNIUM-26, METHYLPARABEN, GLYCERYL RICINOLEATE, ETHYLPARABEN,CERA CARNAUBA (COPERNICIA CERIFERA (CARNAUBA) WAX), CANDELILLA CERA(EUPHORBIA CERIFERA (CANDELILLA) WAX), SODIUM CETEARYL SULFATE, STEARIC ACID, PROPYLPARABEN, CERA MICROCRISTALLINA (MICROCRYSTALLINE WAX), TETRAHYDROXYPROPYL ETHYLENEDIAMINE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), CETYL ALCOHOL,CERA ALBA(BEESWAX), PARFUM (FRAGRANCE) AND MAY CONTAIN: [+/- TITANIUM DIOXIDE CI 77891, IRON OXIDES CI 77491, CI 77492, CI 77499, CARMINE CI 75470, ULTRAMARINES CI 77007, RED 36 CI 12085,  YELLOW 5 LAKE CI 19140, RED 7 CI 15850, RED 21 LAKE CI 45380, BISMUTH OXYCHLORIDE CI 77163, YELLOW 6 LAKE CI 15985, MANGANESE VIOLET CI 77742, FERRIC FERROCYANIDE CI 77510, RED 40 LAKE CI 16035, RED 27 LAKE CI 45410] MAY CONTAIN CARMINE AS A COLOUR ADDITIVE. STOP USE IF IRRITATION OCCURS. 

İçeriğinde bolca paraben mevcut. Çok ama çok hassas bir cildiniz varsa belki sorun çıkarabilir fakat benim cildim de hassas ben bir problem yaşamadım. 

Benim en çok beğendiğim pigmentasyonu ve tozutmaması oldu. Çok yoğun renk veriyor ve kalıcılığı Nars allıklardan daha iyi. Sürdürüldüğü zaman kendiliğinden kızarmış yanak efekti veriyor ve çok ama çok doğal duruyor. Mat bitişli ama öyle porselen bebek gibi de durmuyorsunuz. Ben çok memnun kaldım ve herkese de tavsiye ederim. 

Alışverişi nereden yaptığıma gelirsek http://instagram.com/abeautyblogg adresinden ürünlerine bakıp kendisine ulaşabileceğiniz, aynı zamanda blogger arkadaşım olan http://makeupaddictsblog.blogspot.com adresinde blogunu görebileceğiniz Makeup Addict's blog adlı blogun sahibesi... Kendisi Amerika'dan getirttiği ürünleri satıyor ve diğer satıcıların aksine güvenli alışveriş yapabileceğiniz bir yer. Ben memnun kaldım dediğim gibi en kısa zamanda tekrar bir alışveriş daha yapabilirim :) Sizler de benim gibi uzun zamandır yurtdışı kozmetik alışverişi yapabileceğiniz güvenilir bir yer arıyorduysanız,tavsiye ederim. 

Şimdilik bu kadar,tekrar görüşünceye dek,sağlıkla ve mutlulukla kalın...











3 yorum:

  1. blogunuzu ve paylaşımlarınızı çok beğendim. takibe aldım sizi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğendiğinize çok sevindim... Blog henüz yeni ve her takipçi beni çok sevindiriyor inanın...

      Sil
    2. Ben de ayni duygulari yasiyorum:)

      Sil