28 Şubat 2014 Cuma

Chanel Bahar Alışverişi !

Geçenlerde Sephora'ya gittiğimde Chanel'in bahar koleksiyonuna göz attım. Aslında bir şeyler almak değildi amacım fakat bahar koleksiyonunu çok beğeninde kafaya koydum ve çok beğenilen krem allıklardan denemek istedim. Fakat sonra görevli,bahar koleksiyonu dışında daha çok hoşuma giden bir allık gösterince dayanamadım ve onu aldım. 



Présage, benim şu sıralar arayışta olduğum mükemmel şeftali allık boşluğunu büyük bir gururla doldurdu. Onun yanına ise Rouge Allure Velvet serisinden muhteşem La Favorite adlı,turuncumsu mercan rengi saten bitişli ruj katıldı... Kısacası çok ama çok beğendiğim için aldım bu ürünleri,ve Chanel'den ilk makyaj malzemelerimi edinmiş oldum. 



Chanel , şu güne kadar kullanmış olduğum en kalıcı allığı yapmış desem yalan olmaz. Ne Nars ne de MAC bende bu kadar uzun süre dayanmadı. Cildim karma/yağlı olduğu için çok kalıcı bir makyajım olmadı pek fazla. Fakat bu krem allık gerçekten 4-5 saat sonra bile ilk sürüldüğü hali gibiydi. ( Tabi bu süre yüzünüzü ellemeniz,başka insanlarla öpüşüp selâmlaşmanız ile kısalır :) ) Bu kadarını beklemiyordum çünkü allığı sürünce krem formda kalmıyor ve pudralaşıyor. Bu da cildimizde yarı-mat çok hoş ve doğal bir görüntü veriyor. 




Kutusu ise High-end klasiği olarak kadife kabında geliyor. Bu kap hem çizilmeyi hem de tozlanmayı önlediği için kullanışlı buluyorum ve kutusunda dursa bile çıkarmıyorum. Toplam ürün ağırlığı 2,5 gr yani MAC krem allıkların yarısı kadar bile değil. Fiyatı ise neredeyse iki katı... Emin olmamakla beraber 110 TL olması lazım. MAC allıklar yanlış hatırlamıyorsam 68 TL idi. 



Rujlar konusunda biraz hassasım,memnun kalmadıklarım çoğunlukta oluyor. Bununla ilgili bir yazı da gelecek yakında... Çoğu zaman dudaklarımı kurutuyor,çizgilere doluyor ve kötü bir görüntü veriyorlar. Sorun bende mi bilmiyordum fakat Chanel MUA'sı bayan bana bu ruju fırça ile uyguladığında sonuç gerçekten çok güzeldi. Kalıcılığı,kurutmaması,rengi her şeyi harika (tabi fiyatı dışında :) ). Ben de ondan sonra evde vaktim varsa genelde rujlarımı fırça ile iyice yedirerek uygulayıp çıkmaya başladım. Ama hiçbiri istediğim sonucu bunun gibi güzel vermedi. 



La Favorite rengi yine bahar koleksiyonunda değil,klasiklerden :) Şimdi diyeceksiniz madem öyle niye başlık bahar alışverişi,çünkü renkler gerçekten bana baharı,koleksiyondan daha çok çağrıştırdı :) Rujun rengi MAC'in çok sevdiğim Sea Sheer'ini andırıyor ama içerisinde daha çok turunculuk var ve yapıları tamamen farklı. Daha kalıcı ve daha mat. Adı üstünde Velvet,yani kadife gibi bir bitişi var. 

Kutusu ise yine çok şık. Sistemi normal rujlardan farklı olarak üzerine bastığınızda kilit açılıyor, yükselen ruj kısmını çekip kullanıyorsunuz. Altın ve siyahın şık uyumu ve ağır kutusuyla ben pahalıyım diye çok öteden kendini belli ediyor zaten. Fiyatı ise 95 TL civarı olması lazım,tam emin değilim çünkü %10 indirimle aldım hepsini.  



Swatchlar ise yukarıda görüldüğü gibi. Ama güzel ! Istanbul'da günlerdir güneş doğru düzgün görülmediği için biraz karanlık oldu. Ruj biraz fazla kırmızı/pembe çıkmış ama dudakta çok daha tatlı bir rengi var. 

Bu alışverişimden gercekten memnun kaldım benim için tek eksisi cebime oldu :) Biraz daha uygun fiyatlı olsalardı,benden mutlusu olmazdı... Bütçenizi asmıyorsa bence bir şans verin derim... 
Sorularınızı ve önerilerinizi yorum kısmına yazarak bana ulaşabilirsiniz. En kısa zamanda görüşünceye dek,mutlulukla kalın...

Dipnot (Disclaimer) : Bloğumda kullandığım ,belirtilenlerin dışındaki, tüm fotoğraflar kendi çekimimdir. Herhangi başka bir siteden veya şahıstan alınmamıştır. Tüm ürünler kendi kişisel bütçem ile alınmış olup,herhangi bir firma tarafından hediye edilmemiştir.  Bütün yazılarım kendi objektif görüşlerimi içermektedir ve reklam amaçlı değildir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder