22 Mart 2014 Cumartesi

Sephora Akasya AVM ve İndirimden Aldıklarım

İndirimin üzerinden baya bir zaman geçti fakat ürünleri biraz deneyimlemek ve kısa kısa yorumlar yapmak adına bu yazıyı biraz beklettim. Öncelikle Anadolu yakasının en büyük alışveriş merkezi olan Akasya AVM,geçtiğimiz haftalarda açıldı. Ve içerisinde büyük bir Sephora mağazası bulunmakta. Yeni açılmasının hikmetinden midir bilinmez (7 Mart'ta gitmiştim),mağaza müdürü benimle bizzat ilgilendi ve kendisine de buradan tekrar teşekkür ediyorum... Açıkçası yaptığım en keyifli kozmetik alışverişiydi diyebilirim.



Aklımda NARS Radiant Creamy Concealer vardı ve ellerinde istediğim renk kalmayınca bana başka bir ürün önerdiler... O da Estee Lauder'in meşhur Double-Wear serisinin kapatıcısıydı... Bunu tercih etmemdeki en önemli sebep içerisindeki SPF 10,güneş koruma faktörü. Malum yaz aylarının geliyor ve güneşin eksilmeyecek oluşu "Yüzümüzde güneş koruması kullanıyoruz,peki ya göz altlarımız?" sorusunu akıllara getiriyor ve bu ürün de bu soruya gerçekten güzel bir cevap oluyor.

Kapatma açısından NARS ile hemen hemen aynı diyebilirim fakat daha kuru bir yapısı var. Bu sebeple daha iyi nemlendirmeye ihtiyaç duyabilirsiniz. Altına corrector kullandığımda kapatıcılıkta daha iyi sonuç alsam da tek başına da kapatıcılığı güzel... Gün içerisinde dağılmıyor,biraz çizgilere doluyor fakat bir ara elinizle üzerinden bir kere geçerseniz,sorun kalmayacaktır. Sürüldükten sonra anında kuruyor ve pudralaşıyor. Ayrıca sabitlemek için bir pudraya ihtiyaç olmayabilir ki nemsizlikten yakınanlar ıslak bir süngerle pıt pıt yaparlarsa daha iyi olacaktır. Pembe alt tonlu olduğu için sarı alt tonlu iseniz yüzünüzdeki izlerde pek başarılı olmayacaktır. Aynı şekilde kızarıklıkları da pek kapatmıyor,daha mor-mavi tonlu soluk sivilce izlerini kapatıyor.

Dediğim gibi bence en büyük artısı güneş koruma faktörü içermesi,sırf bu sebepten ötürü bile tekrar alınabilir...




Aldığım diğer bir ürün ise gür kaşlarıma rağmen Benefit'in Gimme Brow kaş maskarası... Seyrek kaşlıların çok seveceği bir ürün kendileri...Bendeki koyu rengi ki 2 rengi var zaten... Ama ara ara boyatıp açtığım kaşlarıma bile rengi uyuyor. İçerisinde kızıllık olmayan küllü hoş bir kahverengisi var... Kalıcılığı gerçekten güzel,tüm gün boyu duruyor, akmıyor, dağılmıyor...
Kaşlarımın başlangıç noktası biraz dağınık ve bunu uyguladığımda gerçekten şekilli ve normalde zaten öyleymiş gibi bir görüntü veriyor. Yani bunu kullandığınızda kaş kalemine ihtiyacınız kalmıyor. Bence en güzel noktası da bu...

Bu alışverişin en güzel yanı,mağaza yeni açılmıştı ondan mı bilinmez,bolca verilen testerlar oldu. (: Fakat bu testerların da arasında bulunan ve beni üzen de bir ürün oldu. Hayatımda daha önce cildim bir şeye bu kadar hızlı bir alerjik reaksiyon göstermemişti,hatta yüzümde alerji hiç oluşmamıştı bile... Ama Algenist'in hem göz hem de yüz kremi bende kırmızı kabarcıklar çıkardı... Şimdi bakım yağını denemeyi düşünmüyorum bile... Siz siz olun aman dikkat, elinizde falan denemeden almayın. Özellikle cilt bakımı için bir ürün almadan önce mutlaka testerını isteyin ve 48 saat deneyimleyin. Ondan sonra gidip alın...
Algenist markasının dışındaki ürünlerden memnun kaldım,özellikle parfümler ve tabi ki minik YSL fondöten testerı favorim oldu...



Ayrıca bu ay doğumgünüm olduğu için de Sephora'dan bana bu 4'lü dudak parlatıcısı da hediye geldi,onu da unutmadan söyleyeyim...




Black Card indirimi o haftasonu da devam ettiği için onu harcamak istemedim ve Akasya mağazasına açılışa özel ikinci üründe %40 indirim vardı ve ondan yararlandım... Zaten ürün fiyatları da birbirine çok yakındı böylece totalde zaten %20 indirim olmuş oldu. Normalde göz altı kapatıcısı 82 TL,kaş rimeli de 85 TL'ydi yanlış hatırlamıyorsam...

Sizin de yorumlarınız ve sorularınız varsa mutlaka bana bildirin... Sağlıklı,mutlu ve huzurlu günler dilerim,görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder