24 Mart 2014 Pazartesi

LUSH Banyo Balistikleri

Şimdi sizlere tüm kış boyunca kaçamak 1-2 saatlik vakitlerde ne yaptığımı söyleyeyim... Yaramazlık yapıp küveti doldurup,müzik eşliğinde öylece rahatlamak... Evet,insan bunalınca ve uyumak da bazen çare olmayınca,rahatlamanın en güzel ve temiz yolu bu gibi geldi... Tabi güneşli günlerde eve kapanıp kalın demiyorum,ki ben asla evde duramam güneşli günlerde mutlaka çıkarım,ama hava kötü olduğunda ve biraz keyfiniz de kaçıksa işte sizi kendinize getirecek şey bu hanımlar...

Daha önce bir LUSH mağazasına girmiş olanlar bilirler... Çok ağır bir sabun kokusu kaplar tüm mekanı...Bazen size güzel gelir,bazen de ağır... İşte bu banyo balistikleri de bana o kokuların çok ama çok güzel geldiği bir vakitte alındı,ve iyi ki de alındı...



Aslında ilk başta amaçlarını bilmeden bakınıyordum öylece... Sonra kokuları çok hoşuma gitti ve sorduğumda "banyo balistiği" cevabını aldım,ki ilk tepkim "??!!?" oldu. (: Kısaca şöyle söyleyeyim,bir top dolu sıcak küvete atılıyor ve hem renk,hem koku veriyor.

Benim beğendiklerimin 2'si evde spa niteliğinde,köpük vermiyor fakat koku ve ciltte arındırma sağlıyor. İki parçalı görünen resimde sağ altta bulunan turuncu balistik ise sadece köpük ve renk verme amaçlı,yani eğlence. (:

Ben aralarında en çok Honey Bee'yi beğenmeme rağmen,ilk önce Sex Bomb'ı denemiştim ki onun rahatlatma etkisi bence ondan daha fazla...Rengi koyu olduğundan,suya daha güzel bir renk katıyor.

Ayrıca bir şey söylemem gerekirse de küvette balistikler eşliğinde 1-1,5 saat geçirdiğinizde banyonuz da haliyle mis gibi kokuyor. (:

Dediğim gibi,benimkisi biraz yaramazlık...Çok da elzem şeyler değil bunlar ve küveti doldurup yatmak da hem zaman hem de su tüketimi açısından biraz lüks... Fakat bu tarz şeyleri seviyor ya da uzun zamandır kendinize vakit ayıramıyorsanız,loş bir ışıkta,belki de mumlar eşliğinde güzel bir banyo keyfi yapıp,rahatlayabilirsiniz...

Her birinin tanesi 15-17 TL arası değişiyor ve hepsi tek kullanımlık... Satın almak isterseniz Lush mağazalarına bakabilir ya da şehrinizde bulunmuyor veya uzak geliyorsa http://www.lushturkey.com/ adresinden ürünlere ulaşabilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder