24 Kasım 2013 Pazar

M∙A∙C "Stroke Of Midnight" Eye Bag

Merhabalar,
Blog yazıma öncelikle MAC'in yılbaşı özel koleksiyonundan Göz makyajı çantası ile başlamak istedim...Bugünlerde aldığım ve sıkça kullanmaya başladığım bu kofre hem uygun fiyatlı hem de çok şık...



İçerisinde tam boy In Extreme Dimension Lash maskara, Blacktrack Fluidline eyeliner, Frozen Violet paint pot, 209 ve 239 no'lu fırçaların bulunduğu çift taraflı uygulama fırçası bulunmakta...




Swatchlarda tam belli edemedim sanırım ama ilki 2 kat sürülmüş eyeliner,ikincisi tek kat uygulanmış hali...Kalıcılıkları orta-üst seviyede ve mat bitişli...Bu yüzden ve uygulama kolaylığından ötürü çok sevdim...Fırçanın ucunu batırıp uygulamanız yetiyor. Uzun süre kullanılacağını düşünüyorum...

Paint potlar da genelde baz gibi uygulandığı için zaten çok renk vermesini beklemiyordum açıkçası o yüzden memnun kaldım diyebilirim.Rengi kabında ismi gibi,donuk gibi dursa da sürünce fazla ışıltılı tatlı flu bir mürdüm rengi veriyor...Üzerinde mor,pembe,bakır,kahve tonlarda makyaj uygulanmasına ya da gölgelendirilmesine çok uygun,o yüzden çok beğendim...




 Maskaranın yazısını ayrı yazacağım,pek memnun kaldığım söylenemez fakat dikkatli kullanılırsa güzel sonuç veriyor...

Bence yılbaşı özel için çıkan koleksiyonda alınabilecek en güzel setti. Kendinize bir güzellik yapmak isterseniz,MAC mağazalarında ve online yoldan www.maccosmetics.com.tr 'den sipariş edebilirsiniz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder